reklama

Peter Oszlík alebo aj taxikár Frank v hre Druh: Žena

20. apríla 2015 sme sa ako študenti a amatérski novinári zúčastnili prvej generálky hry Druh: Žena v divadle Andreja Bagara v Nitre. Dostali sme možnosť vyspovedať nielen hercov ale aj samotnú režisérku a riaditeľa divadla, ktorý zároveň aj v danej hre účinkoval. Rozhovor mi poskytol herec Peter Oszlík, ktorý si v tejto hre zahral neokrôchaného a jednoduchého taxikára Franka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Peter Oszlík narodený 13.3.1982 v Štúrove, vyštudoval VŠMU v ročníku prof. Emílie Vášáryovej. Momentálne pôsobí vo viacerých divadlách a predstaveniach, no nám sa ho podarilo zastihnúť po generálke novej hry Druh:Žena, ktorá mala premiéru 24.4. 2015 v divadle Andreja Bagara v Nitre. Pýtali sme sa ho, ako vníma túto hru mimo javiska.

Peter Oszlík
Peter Oszlík 

Ako vnímate ženu ako druh mimo javiska Vy? Ženu ako druh? Podľa toho v akej situácií. Inak vnímam ženu v práci, inak mimo nej, inak....

Skúste vo všeobecnosti: No tak, ženy sú úžasné. Bez žien si to neviem predstaviť, ale občas mi lezú na nervy. Tak nejak.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stotožňujete sa v niečom so svojou postavou? Hej. Lebo ženy sa nás chlapov občas snažia tak premeniť, zmeniť. Na svoj obraz. A vždy to je na začiatku vzťahu také, že aký je super ten chlap a ten vzťah a všetko. A potom to začne žena meniť. Ty by si mal robiť toto a toto, a zrazu je toho veľa. A neviem, že my chlapi by sme to chceli od vás :)

Ako sa Vám hrá táto postava? Veľmi mám rád túto postavu. Taký jednoduchší taxikár, ktorý má svoje problémy. A veľmi mu rozumiem.

Akú scénu z tejto hry máte najradšej? Celý ten môj výstup mám veľmi rád. Nie je dlhý, takže naozaj to mám veľmi rád. 

Ako sa Vám hrá s ostatnými hereckými kolegami? Super. Je to dobrá partia, dobrý kolektív, výborní hráči, takže sa mi hrá úplne super.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Spomínate si na nejakú vtipnú príhodu počas nacvičovania tejto hry? Tých je každý deň niekoľko, takže konkrétne si teraz nespomeniem.

Momentálne hráte len v tomto divadle a v tejto hre? Nie. Hrám ešte v Žiline v hre Opitý od Vyrypajeva v réžii Eda Kudláča. Ideme aj na novú drámu do Bratislavy a ešte v Teatro Tatro.

Fotografia z rozhovoru
Fotografia z rozhovoru 

Vidieť túto hru bol naozaj zážitok vďaka skvelým hereckým výkonom a výbornej réžií. Na hru sa môžete prísť pozrieť ešte 16.,18., a 19. mája.

Silvia Pipíšková

Silvia Pipíšková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka masmediálnej komunikácie v Trnave a rodená Bojničanka. Rada tvorím nové veci a som rada, keď môžem pristupovať ku všetkému kreatívne. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu